Ζητηστε DEMO

Πολιτική Επιστροφών

Στo πλαίσιo της εμπορικής πολιτικής της εταιρείας μας, αποδεχόμαστε επιστροφές προϊόντων που εμπίπτουν αποκλειστικά και μόνο στις ακόλουθες περιπτώσεις:

  • Ελαττωματικά προϊόντα με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του κατασκευαστή
  • Λανθασμένη αποστολή προϊόντος από τη δοθείσα γραπτή παραγγελία σας που αποστείλατε μέσω email, fax ή μέσω website

 

Τα κάτωθι στοιχεία είναι απαραίτητα για την επιστροφή των προϊόντων

  • Ημερομηνία αγοράς
  • Lot Number (αριθμός παρτίδας που αναγράφεται στην συσκευασία) ή Serial Number
  • Ποσότητα: τεμάχια που θα επιστραφούν
  • Περιγραφή: Σύντομη περιγραφή του προβλήματος και λόγος που αιτείστε επιστροφή 
  • Αριθμός Σχετικού Παραστατικού: [ημερομηνίας όχι παλαιότερης 30 ημερών]
  • Παρακαλούμε επισυνάψτε ευκρινείς φωτογραφίες που παρουσιάζουν με σαφήνεια το λόγο για τον οποίο αιτείστε επιστροφή.
  • Τυχόν άλλα χρήσιμα σχόλια.
  • Ο χρόνος επιστροφής σε καμία περίπτωση δεν θα ξεπερνά το διάστημα του ενός μηνός από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων.

 

Οι επιστροφές θα πρέπει να γίνονται αποκλειστικά με τη συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία ή εταιρεία courier που θα σας υποδείξει η Εταιρεία μας. 

Η Εταιρεία μας θα φέρει την ευθύνη για την έκδοση πιστωτικών σημειωμάτων σε διάστημα ενός μηνός από την ημερομηνία έκδοσης του δελτίου αποστολής που θα συνοδεύει την επιστροφή σας. 
Τα πιστωτικά παραστατικά που θα εκδώσουμε θα αποστέλλονται στον πελάτη.